شرکت آراپژوهان امین یزد موفق به اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ و دریافت تائیدیه از مرکز ملی تائید صلاحیت شد.
شرکت آرا پژوهان امین یزد از مراکز توانمند شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ راهبردی است که خدمات متنوعی را با هدف کارگیری میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی، با دانش و تجربه پرسنل مجرب از دانشگاه های برتر کشور، در تولید دانش فنی و واحد تحقیق و توسعه صنایع ضدپزشکی مرتبط با صنایع غذایی، تجهیزات پزشکی، پزشکی، بهداشتی، درمانی و پزشکی ی کننده ها، نانو مواد، گیاهان داروئی ارائه می دهد.

این آزمایشگاه موفق شده است استاندارد ۱۷۰۲۵ را برای مخاطبین حاضر از خدمات آزمایشگاهی با کیفیت و مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی ارائه کند.

ستوده، موسس شرکت آرا پژوهان امین، با اعلام این خبر افزود: در سایه الطاف الهی و با تلاش همکاران، این آزمایشگاه در دامنه آزمون های میکروبیولوژی و بیولوژی حوزه صنایع غذایی، سلولزی، آرایشی و بهداشتی موفق به ارائه خدمات استاندارد ISO/IEC17025  و دریافت تائیدیه از مرکز ملی تائید صلاحیت شده است.

وی ضمن اشاره به فعالیت های مستمر در مسیر ارائه خدمات استاندارد و کیفی به مخاطبان، اظهار داشت: امسال به مناسبت فرارسیدن ۹ ژوئن که روز جهانی تائید صلاحیت است، شعار “اعتبار بخشی، حمایت از تجارت آینده جهانی” انتخاب شد که نشان دهنده اهمیت این استاندارد است.

این فعال حوزه پژوهش و فناوری یاد آور شد: آزمایشگاه‌های دارنده این استاندارد می‌توانند آنالیز محصولات صادراتی را انجام دهند و این آنالیزها مورد قبول شرکت‌های مقصد صادرات خواهند بود. فهرست تجهیزات، خدمات و روش آزمون‌های آزمایشگاهی مجموعه آرا پژوهان یزد را می‌توانید بر روی پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مشاهده کنید.

منبع: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی